Page 1 of 1

Bojový systém

PostPosted: Tue 18. Jan 2011 17:37:22
by Stargon
Jak to bude s bojem jako takovým ? Vím že tohle je poněkud náročná otázká, ale přeci.... Nejspíš plánujete takové ty věci jako skok, kleknutí, lehnutí, chůze, běh, sprint a zaměřování pomocí optiky zbraně ale budou zde takové ty vychytávky jako vyklánění (třeba pomocí tlačítek "Q" doleva a "E" doprava) a pak také jak to bude s kryty, bloky ...třeba když budu bojovat s Wraithem a dojde na nože, bude možné vykrývat útoky dle směru útoku protivníka (jako v Mount and Blade ....kde útočí na vás někdo zeshora a vy blokujete horním krytem to stejné s útoky zleva blokujete levým krytem..když nestihnete blokovat správným krytem tak to schytáte). Tedy jak to vlastně bude s individualitou a zažitky s boji ? Když jsem hrál Alien vs. Predator 2010 ... byl každý boj skvěle propracovaným zážitkem (zvláště při hře za Predátora)

Re: Bojový systém

PostPosted: Tue 18. Jan 2011 18:23:17
by t17
Blokování podle směru útoku ve hře nebude, boj bude založen hlavně na střelných zbraních a boji ve skupině. Je možné, že se ve hře objeví nějaký složitější systém boje např. pro PvP souboje s bantos rods na Atlantis. Vyklánění se pravděpodobně ve hře objeví, krytí bude možné za jakýmkoliv neprůstřelným předmětem, žádné speciální body s možností krytí se zde neobjeví. Jde o online hru a vyžadovalo by to pravděpodobně vytváření úplně nového vlastního AI systému.