Jumpery

Moderator: Vývojáři

Re: Jumpery

Postby marxadus » Sun 20. May 2012 8:33:59

Ono je docela těžké posuzovat zbrojní kapacitu jumperu bez přesné znalosti jeho konstrukce. Vzhledem k tomu, že se už jen jedná o mimozemskou loď, která ve skutečnosti nebyla plně zkonstruována, nemůžeme s určitostí vědět, kolik se vlastně do jumperu dron vleze. Ovšem ve hře se do jumperů střely cpát nebudou, to záleží na naprogramování, takže aspoň tady ve hře by jich víc jak 12 být mohlo.
User avatar
marxadus
1. fanoušek
 
Posts: 132
Joined: Mon 08. Mar 2010 14:26:33

Re: Jumpery

Postby Chuck » Wed 15. Aug 2012 23:13:21

Zdravím.Chci se zeptat jak to bude když jumper zmizí,když ho nebudu chvíly používat.Např:budu prozkoumávat plametu,třeba alitlantis.Budu si muset vystoupit a na chvíly odejít.A když příjdu bude tam jumper furt,nebo zmizí?Jestly jo tak budu mít asi problém,teda pokud si nebudu chtít zaplavat. :D
"Nejmocnější" je Wierová:Je to velitel Atlantidy.
Drůhý je John Sheppard:Řídí vojenské operace.
Třetí je McKey:Veděcky vedoucí.
Ale jeden člověk je mocnější-Chuck:Ovládá bránu.Dva předchozí dokáže zabít několika jinými symboly.
User avatar
Chuck
 
Posts: 6
Joined: Wed 23. May 2012 18:04:22

Re: Jumpery

Postby t17 » Fri 17. Aug 2012 1:01:19

Jumper bude hráč moct používat jen s aktivním questem vyžadujícím jeho využití. Potom se jumper vrací zpět do hangáru, pokud je celá jeho posádka zabita nebo mají 15 minut stav AFK (opět celá posádka). S tím časovým limitem už potom hráči musí počítat. Části questů kde by ztráta jumperu znamenala nemožnost návratu by neměly být moc dlouhé.
Hlavní grafik; 3D/2D

"Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist." Albert Einstein
Image
portfolio | blog | twitter
User avatar
t17
3D Grafik
 
Posts: 260
Joined: Mon 25. Jan 2010 18:41:58
Location: Jablonec nad Nisou

Previous

Return to Diskuze

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests

cron