Procházení bránou

Moderator: Vývojáři

Re: Procházení bránou

Postby CrEwEs » Fri 19. Aug 2011 13:26:52

marxadus wrote:Ehm, myslím, že pro vývojáře nebude zas tak úplně heroický úkol, kdyby třeba po aktivaci brány se štít vždy zapl automaticky a po zadání GDO signálu by se automaticky vypnul, a myslím také, že to vývojáře (aspoň) dost možná napadlo.




njn bude aspon sranda kdyz po me budou strilet wraiti a ja budu muset zadat kod
(kdyz budu sam ve skupine ,teamu to bude jiná)
CrEwEs
 
Posts: 51
Joined: Wed 17. Aug 2011 18:43:45

Re: Procházení bránou

Postby denicz » Fri 19. Aug 2011 16:29:52

CrEwEs wrote:
marxadus wrote:Ehm, myslím, že pro vývojáře nebude zas tak úplně heroický úkol, kdyby třeba po aktivaci brány se štít vždy zapl automaticky a po zadání GDO signálu by se automaticky vypnul, a myslím také, že to vývojáře (aspoň) dost možná napadlo.




njn bude aspon sranda kdyz po me budou strilet wraiti a ja budu muset zadat kod
(kdyz budu sam ve skupine ,teamu to bude jiná)


když už si najdeš čas zadat adresu tak pár vteřin na vyslání kódu ti neublíží
Image
Image
User avatar
denicz
 
Posts: 274
Joined: Tue 19. Oct 2010 15:20:02

Re: Procházení bránou

Postby marxadus » Sat 20. Aug 2011 7:48:38

Kolečkem nebo nějakou klávesou vytáhneš GDO, na numerické klávesnici naťukáš kód a jdeš. Zabere pár vteřin.
User avatar
marxadus
1. fanoušek
 
Posts: 132
Joined: Mon 08. Mar 2010 14:26:33

Re: Procházení bránou

Postby denicz » Sat 20. Aug 2011 13:32:01

přesně tak :)
Image
Image
User avatar
denicz
 
Posts: 274
Joined: Tue 19. Oct 2010 15:20:02

Re: Iris

Postby xskipy » Thu 05. Jan 2012 19:00:09

No jsem rozhodně aby se po mimopozemské (atlantidské) aktivaci brány okamžitě uzavřela Iris a po zadání kodu by se otvřela (kod by se zadaval i na atlantide kvuli bezpecnosti)
:) :)
xskipy
 
Posts: 1
Joined: Thu 05. Jan 2012 18:57:44

Re: Procházení bránou

Postby denicz » Sat 07. Jan 2012 19:34:50

Tota otázka je pro vývojáře: Bude ve hře možnost stráží?
V případě že bude můžete nechat lidi na tomto fóru aby si řekli jak to bude fungovat, a nejúspěšnější návrh se zavede podobně jako u wraithského genu
Image
Image
User avatar
denicz
 
Posts: 274
Joined: Tue 19. Oct 2010 15:20:02

Re: Procházení bránou

Postby t17 » Sat 07. Jan 2012 21:58:59

Přesný systém bran se bude řešit v blízké době, zatím nemůžu napsat žádné definitivní řešení. Brzy se budeme snažit dokončit víceméně kompletně gamedesign, takže podobných příspěvků jako byl wraithský gen možná ještě několik přibude. V každém případě si necháváme možnost použít kombinaci jakýchkoli více nápadů z těchto příspěvků nebo nepoužít žádný.
Hlavní grafik; 3D/2D

"Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist." Albert Einstein
Image
portfolio | blog | twitter
User avatar
t17
3D Grafik
 
Posts: 260
Joined: Mon 25. Jan 2010 18:41:58
Location: Jablonec nad Nisou

Re: Procházení bránou

Postby denicz » Sun 08. Jan 2012 12:32:52

Děkuji za odpověď
v případě konečného rozhodnutí doufám že sem napíšete
Image
Image
User avatar
denicz
 
Posts: 274
Joined: Tue 19. Oct 2010 15:20:02

Re: Procházení bránou

Postby marxadus » Sun 08. Jan 2012 14:52:12

V každém případě končené rozhodnutí zjistíš aspoň po oficiálním vydání hry ;)
User avatar
marxadus
1. fanoušek
 
Posts: 132
Joined: Mon 08. Mar 2010 14:26:33

Re: Procházení bránou

Postby denicz » Sun 08. Jan 2012 16:57:37

musíte mi občas něco předhodit, kdybych měl čekat na konečnou hru, bez přístupu k občasným informacím, ukousnu si vlastí palec nedočkavostí! :D
Image
Image
User avatar
denicz
 
Posts: 274
Joined: Tue 19. Oct 2010 15:20:02

PreviousNext

Return to Diskuze

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron