Page 1 of 2

klady a zápory postav

PostPosted: Fri 28. Jan 2011 20:18:27
by YORKPIX
pls moc bych sem se chtel zeptat co bude každá postava mít za klady a zápory (technik-mene vylepšit střelbu atd.)

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Sun 30. Jan 2011 0:03:54
by t17
Předběžně asi takto, ale není to finální verze:

Technik
- Vyšší síla a inteligence
- Možnost skládání itemů a zbraní, jejich vylepšování
Vědec
- Vyšší inteligence a odolnost
- Výzkum pro ostatní povolání
Medik
- Vyšší odolnost a obratnost
- Schopnost léčení, vytváření protilátek
Voják
- Vyšší síla
- Bojové umění, plížení,...

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Sun 30. Jan 2011 9:48:02
by cloner
Mohl bych se zeptat co je to ta Inteligence. Jako vím co to je. Ale jak jako skill? Plížení, odolnost, obratnost a léčení je lehké poznat co je to za skill, ale inteligence jako skill. Tedy ve fantasy je to u mága větší damage, ale tady je to přesně co? Díky za odpověď

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Sun 30. Jan 2011 10:09:48
by denicz
A jakto že má vědec větší odolnost to by se přece hodilo spíš na vojáka (zase příklad: shepard, rodney)

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Mon 31. Jan 2011 15:48:43
by skalin
No řekl bych, že inteligence u technika nebo u čeho že to je je vyšší protože potřebuje rychle opravovat věci. Z toho plyne, že čím vyšší inteligence tím vyšší rychlost opravování nebo vyrábění věcí. No a odolnost u vědce bude větší, protože si podle matematických vzorců dokáže vypočítat jaká je pravděpodobnost útoku nepřátel či napadení nějakým cizím tvorem. :D

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Mon 05. Dec 2011 19:58:14
by Om1272
ahoj
1.
rad bych se zeptal jaky je rozdil mezi vedcem a technikem no priblizene vim ale jak to bude doopravdy .
2. kdo bude vice chodit na mise (technik X vedec)
Dik mmmmmoooooooccccccccccc se ttttteeeeeeeeeeeessssssiiiiiiiiimmmmmmmmm
nemuzu se dockat
DIK hodne stesti

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Tue 06. Dec 2011 11:54:02
by t17
Systém povolání jsme přepracovali. Nově nebude mít postava pevně určené povolání. Místo toho si hráč zvolí při jejím vytváření "váhu" každého z nich a podle této volby bude ve hře moci některé schopnosti ovládat na vyšší úrovni, jiné na nižší nebo vůbec.

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Wed 07. Dec 2011 16:57:33
by denicz
misím říct že starý způsob (pevně dané povolání) se mi zamlouval víc, ale i tak je dobré že se pořád něco děje

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Thu 08. Dec 2011 14:38:02
by marxadus
No, mi třeba osobně vyhovuje víc, že nebudu muset být zafixovaný například jen na schopnosti medika, kdybych chtěl být medikem, ale zároveň třeba opravovat nebo páčit zámky, takže přepracovaný systém povolání se mi zdá jako dobrý krok vpřed.

Re: klady a zápory postav

PostPosted: Thu 08. Dec 2011 15:49:29
by Nesmed
a bude mít třeba čistej voják možnost se léčit?(tím myslím nejakej obvaz né že by se operoval) nebo si bude muset neco dát i k medikovy? ;)